Mijn stage @ Italia!!

Eerste dagen!

Dag lieve allemaal !!
Nou, hier is mijn eerste verhaaltje dan! Beginnende vanaf de eerste dag.. Want, dat was een ramp!!! Ik heb een lange vermoeiende reis gehad, weinig gedronken, weinig gegeten... en het was toch best nog wel warm! Dus als gevolg dat ik zo misselijk was en bij aankomst meteen mn bed in gedoken ben. De hele nacht liggen overgegeven, bah!! Toen ik 's middags om 3 uur wakker werd ben ik boodschapjes gaan doen en wat gaan eten, gelukkig voelde ik me toen al wat beter. Om 10 uur 's avonds kwam Rianne, een andere stagiaire, en daar was ik toch wel blij om. Lekker nog even gekletst en toen lekker gaan slapen.

Gister om 11 uur hadden we een gesprek met onze baas en dat was eigenlijk best positief. We gaan in juli en augustus alleen maar animatie doen en mogen onze eigen vrije daagjes inplannen met onderling overleg... gister zou ik officieel beginnen, maar rianne en ik hebben besloten vandaag samen te beginnen. IN HET RESTAURANT! We zijn om half 10 begonnen vanochtend en ik heb zo'n beetje tot 4 uur ramen staan lappen, haha!

Gister zijn Rianne en ik samen met Irwin (de zoon van de baas) naar de supermarkt gegaan, hij had een auto namelijk, en we moesten even eten inslaan.
Dit was heel schattig, want hij sjokte echt achter ons aan met z'n winkelwagentje.. haha!
Daarna nog naar een winkelcentrum gegaan om italiaanse simkaart te halen, zal het nummer zo vermelden...
Verder pizza en ijs gegeten en door haarspeld bochtjes terug gereden naar de camping. Vervooolllgens (ja, we hebben zooo veel gedaan :p ) zijn we gaan mountainbiken in de omgeving.. STOER! haha..

Trouwens, probeer beetje italiaans te praten, maar kom nog niet veel verder dan scheldwoorden, haha..

Hier mijn nummer btw: 00393423755193
Laat wat van je horen, vooral bellen! DOEN! ;)

Veel liefs en dikke kussen uit Italië!

Reacties

Reacties

Laura

Han, ik vind je stoer. Toi toi toi.
Ik denk veel aan je, nu ik hier doelloos in de Nederlandse zon hang. We houden contact!

Anouk

hey Hannah,
balen van je eerst dag, maar mooi dat het nu wel weer goed gaat en dat het leuk is!!! :D
Heel veel plezier!!!!
Xx

wim

hey hannah, succes!
houden contact.

Rianne

Meissie!
Rot van je eerste dag zeg... Maar fijn dat je het nu naar je zin hebt:) En een naamgenootje van mij;) Haha.. zo kun je me daar in ieder geval niet vergeten;)
Love you babe!
XX

Marloes

Hannie!
Niet tof van je eerste dag.. Beter dat je je nu weer beter voelt! Zal idd wel door de warmte gekomen zijn..
Ik heb je Italiaanse nummer opgeslagen dus we gaan snel bellen!
Denk aan je!
Liefs Loes

simon

jij bent gewoon al aant werk ik moet nog 2 dagen wachten en dan nog 2 dagen reizen. maar je hebt me toch niet teveel gemist he..?

ik heb je nummer dus we smsen.

Nicole

Han!!
Haha meteen weer lekker sporten daar in italy! Goed bezig.
Het komt voor mij ook steeds dichter bij.... spannend.
We keep contact.

x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!