Mijn stage @ Italia!!

Een beetje vakantie..

Wat heb ik een heerlijk week gehad ! Ik moest in de minimarket werken van 07.45 tot 11.00 ! WOW! daarna de hele dag vrij. en wat een geluk! Tom met broer en zus kwamen langs, ideale timing!

Zondagavond kwamen ze aan en hebben we lekker gegeten en ik heb genoten van de aanwezigheid van wat mensen van thuis :)..
Maandag nadat ik gewerkt heb, zijn we naar het Caldonazzo meer gegaan, wat gegeten en toen een bootje gehuurd. Een uurtje op het meer gevaren, heerlijk!
Dinsdag was ik vrij en zijn we naar Venetië gegaan, was de 3e x dat ik er was, maar het blijft een unieke stad. Wel stikt het van de toeristen wat erg vermoeiend is.. :)
Woensdag zijn we naar Padova gegaan, bleek dat het toch nog dik 2 uur rijden met de auto was, maar zeker de moeite waard. Lekker geshopt :)
Donderdag hadden we afgesproken dat we allemaal lekker onze eigen gang zouden gaan, dus Tom en ik hebben bij het meertje gelegen en een beetje aangekloot, heerlijk !!
Vrijdag was ik weer vrij en zijn we vroeg opgestaan om naar Verona te gaan. Daarna nog doorgereden naar het Gardameer, maar daar begon het keihard te regenen, jammer.
Zaterdagochtend jammer genoeg weer afscheid moeten nemen.
Maar wat een heerlijke week was het. Tom I LOVE YOU!!

Nu is het al weer een paar dagen keihard aan het regenen, niet echt weer waar je bepaald vrolijk van wordt, maar goed.
Vrijdag begin ik met een ander rooster, dan ben ik eindelijk klaar in het restaurant.. :) en aangezien het lekker druk wordt op de camping gaan we wat animatie doen, kan niet wachten, ben benieuwd :) !!

Ik zit hier ook al trouwens 7 weken, nog maar 10 te gaan.. Tijd gaat eigenlijk best snel..

Nou, ik ga even verder internetten en dan weer om 17.00 beginnen!
Tot de volgende keer maar weer, kussen!

Reacties

Reacties

Marloes

Ciao bella!

Wat een leven heb je! ;) Blij om te horen dat je het nogsteeds naar je zin hebt en zo'n gezellig tijd met Tom hebt gehad!! De tijd vliegt inderdaad voorbij, 7 weken alweer? Zou je niet zeggen!.. Maar dat is alleen maar goed, des te sneller zie ik jou weer in Nederland!
Snel weer ff een skype date regelen he chick?
Dikke zoen Loes

Nynke

Super leuk schatje,
echt leuk om te lezen!

dikke kus

Jessie

Fijn dat je t zo leuk hebt gehad met Tom!! Ik mis je meid!! Liefs!

bianca - de zus

fijn om te lezen dat je het de week net als ik (wij) fijn hebt gehad. De regen mis ik niet haha, genoeg van gezien! Suc6 in het restaurant, groeten aan de chef. Fijn dat het drukker begint te worden en je eindelijk in je rol kan van 'prinses'. toch? Fotos willen we zien!! en nog maar 10 weken dus .....tot snel. x

Laure

Leuk schat! Geniet! Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!