Mijn stage @ Italia!!

I feel good..

Zo, ik heb echt een hele leuk week gehad. Ben blij dat ik me weer zo goed voel. Tijd geleden was er alleen maar regen, het was rustig en toen had ik een kleine dip. But, i'm back!
Ik ben nu 2 weken gestopt met mijn medicijnen (prednison) en ik durf te wedden dat ik me daarom zo goed voel, was alweer bijna vergeten dat dit de normale Hannah is.

Vorige week zaterdag zijn we met iedereen naar het barretje hier verderop geweest, ik was al 3 weken niet uit geweest ofzo, dus dat was erg gezellig! Die zondag was ik vrij, we hebben heerlijk op ons dakterras gelegen en van het weer genoten. Tegen een uur of 4 zijn ik, jasper, kaylee en 2 camping gasten gaan volleyballen. Fanatiek! Daarna uit eten geweest en 's avonds nog wat gedronken.
Maandag was het weer animatie tijd, maar dat is gewoon leuk om te doen, dat het totaal niet erg is om vroeg op te staan.
Dinsdag was Robin (die camping gast van het volleybal) jarig en werden we uitgenodigd om daar lekker te komen borrelen. Woensdag en donderdag even energie bijgetankt door lekker thuis te hangen. Vrijdag zijn we met zn allen naar het strandbarretje geweest, weer een leuke avond.
Nu ben ik weer vrij en het ziet er naar uit weer een heerlijke dag te worden. We gaan over een uurtje weer volleyballen met hetzelfde cluppie als vorige week, het wordt tijd dat we de mannen af gaan slachten, haha ;) !En ter afsluiting van een sportieve dag, gaan we straks ook nog lekker met zn allen BBQ'n. We hebben voor 100€ heerlijke vlees -en vissoorten gehaald, jammie!

Over een weekje komt Tom alweer, en als die weg is, hoef ik nog maar 6 weken. Time flies when you are having fun :)

Nou, tot snel weer.
Kussen!

Reacties

Reacties

Anouk

hey han,

super dat je het zo naar je zin hebt :D
en goed dat je mag stoppen met je prednison.
ik ga vanaf vandaag ook alleen nog maar animatie doen, blijft toch het leukste :D
Heel veel plezier nog en hopen dat het mooi weer bijft!!!
XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!