Mijn stage @ Italia!!

Animatie!

Ik heb één week animatie er op zitten!! Ik ben weer helemaal opgefleurd. Die kinderen zijn zo geweldig, heb heel wat kleine vriendjes gemaakt. Eentje begon zelfs te huilen toen die afscheid van me moest nemen,werd er zelf ook beetje treurig van :) ! Mijn kamer hangt al vol met tekeningen, wordt wat.. ik moet nog wel even!

Elke ochtend doen ik, jasper en michael mini club. Beetje knutselen, tekenen en spelletjes doen. 'S middags hebben we sport en dan 's avonds een half uurtje mini disco. Goed voor mn lichaam want ben flink druk bezig, voel al mijn spieren goed aanwezig, haha.

De baas is zeer tevereden over ons dus we gaan nu gewoon door met animatie, zou eerst alleen voor een weekje zijn namelijk.

Nou, ik heb ook wat foto's geplaats, dan hebben jullie een indruk.
Morgen ben ik eindelijk 1 dagje vrij na 13 dagen, lekker uitslapen!

Spreek jullie weer, ga zo tennissen!

Kussen!

Reacties

Reacties

Rianne

Halloo wijffiee,

Animatie, helemaal jou ding!!
Fijn dat je daar nog mee verder mag.
Ik ga je van de week bellen, hoop te vertellen!
Dikke zoen!!

wim

Hoi Hannah, prachtige verhalen allemaal, fijn dat het je goed met je gaat! Over drie weken zitten we in de buurt van Venetie tot 30 juli op die "oude" camping van jou. Het zou leuk zijn elkaar dan en daar te ontmoeten. Geef maar even een reactie per msn of mobiel. Okay? Succes met jouw verdere stage! Liefs, Wim

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!