Mijn stage @ Italia!!

Fun and a little drama!

Nou, de titel zegt het al.... Het waren leuke dagen, maar ook klote dagen..
Om te beginnen met het slechte dan..
Het onweert als een malle, het regent als een malle en dat terwijl ik de hele dag zo'n beetje vrij ben, sodeju!
Gister naar de grotten geweest. We stonden met z'n allenom 07.15 op (veel te vroeg, als je die avond daarvoor pas om 03.00 slaapt!) Dat begon dus al met flink wat ochtendhumeuren en lekker bitchen op elkaar. We moesten om 08.15 op de receptie verzamelen, maar dat werd halsoverkop al 08.00 omdat er wat besproken moest worden met de baas. Niemand kon ontbijten, wat de stemming nog leuker maakte. Eenmaal aangekomen na een rit van een uur, moesten we ongeveer een uur bergafwaarts lopen. En stijl dat t was, ik vond het persoonlijk heel mooi! Bij de grotten aangekomen kreeg ik een lichtelijke claustrofobische aanval, ik scheet m zeven kleuren. Máár, ik ben naar binnen gegaan!!
Iedereen met helm op, met zo'n lampie liepen we daar met een gids.
Wat gaaf joh!! Echt zo'n grot wat je ergens op discovery channel ziet. Na ongeveer een uur binnen geweest te zijn konden we weer een uur teruglopen. Maar nu de berg op. O my god. wat zwaar.
Toen iedereen boven was, was de stemming dus ook niet te harden.
Om 4 uur kwamen we weer aan op de camping en ik moest om 17.00 werken. Douchen, stressen en niet kunnen eten. Snel gedaan in restaurant.

De avond was niet tof! Het restaurant is prima te doen, behalve dat de manager en de baas niet weten wat ze doen en stagiaires haten ofzo.
Eind van de avond mijn collega met ruzie weggestuurd. Drama!

Nou.. het drama verhaal duurt me iets te lang, dus over op het leuke.. haha!
Vandaag moest ik om 07.45 beginnen in de winkel. Samen met die baas ben ik daar tot 10.30 geweest, toen sloot het alweer. Even geveegd en gedweild, wat geholpen in het andere restaurant en toen was ik om 12.00 alweer klaar :) ! Ik heb een gratis pizza meegegeten en toen kon ik gaan relaxen!
We hebben ongeveer tot 15.30 met z'n allen boven gezeten, en heerlijk gekletst!
Daarna zijn ik en Karen naar het winkelcentrum hier verderop gereden en flink geshopt! Heb nieuwe adidasjes, 2 nieuwe truitjes en een nieuwe broek! It feels gooood !

Morgen weer om 07.45 beginnen en dan weer een heerlijke dag, i hope.

Good, zal binnenkort is wat grottenfoto's proberen te plaatsen.

Byeee!!

Reacties

Reacties

Merel

Ach heerlijk lieverd.. En grotten zijn toch niet zo'n drama! :P
Hopelijk worden de managers wat chiller en het weer wat beter! Dikke kus vanuit het regenachtige Groningen!!
KUS!

Laura

Han! Alweer nieuwe schoenen. Putain! Dat is gewoon té erg ;)

Rianne

Hannaaaah!!
Lekker shoppen, lekker vrij zijn en maar een paar uurtjes in een winkel hoeven te staan... Wat een naar leven heb jij daar zeg;) Hahaha!

Dikke zoennn!

tantetje Wilma

Ook vanuit het nu zomers warme Groningen een groet en zoentje van Wilma. Ik zie en lees dat je het op je stageadres fijn hebt; op een aantal incidenten na maar laat dat de pret vooral niet drukken. Kijk alweer uit naar je volgende verhaal!
Zoentje van W en J ook

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!