Mijn stage @ Italia!!

Beetje gesetteld...

Hello everybody!!
Morgen zit ik hier precies een week, en moet zeggen dat alles nu wel begint te wennen en me steeds beter begin te voelen.. Paar dagen geleden is Karen gearriveerd, andere stagiaire, waarmee ik de grootste kamer ga delen. Nu zijn haar ouders er nog, maar vanavond wordt de eerste nacht samen ;) .. Net hebben we even de kamer versierd met slingers en allemaal leuke kleurrijke dingen, ziet er echt heel gezellig uit, en voelt nu ook wel echt als 'mijn' plekkie!

Zondag en maandag heb ik 6 uurtjes gewerkt en dinsdag was ik al weer vrij, er moesten veel technische dingen gebeuren, dus hadden ze ons niet nodig ;) !
Dus ik, karen en haar ouders en Rinke (receptioniste) zijn met zn allen naar Pergine geweest en ons lekker uitgeleefd in het winkelcentrum, leuk leuk! Daarna aan het meer gezeten, heerlijk in de zon, zal zo is proberen of ik foto's er op kan zetten. Zo ging mijn vrije dag snel voorbij!
Gelukkig werken we hier NOG niet veel, dus vandaag van 9 tot 3 gewerkt en nu dus weer lekker relaxen.. Heerlijk!

Eergisteravond, met receptioniste, rianne, de italiaanse zoon van de baas en de braziliaanse kok naar een lokaal barretje geweest !! Was zo leuk, echt lekkere latin/raggea muziek en allemaal gekke italianen. Heel veel plezier gehad!!

Nou, ik ga weer afsluiten, zal is proberen nog wat foto's te plaatsen!!
Tot de volgende x!
O... en leuk jullie reacties allemaal :D

Dikke kussen!

Reacties

Reacties

Anouk

Superleuk Han!!
Ben blij dat je het zo naar je zin hebt! Ik ben vandaag maar eens begonnen met mn koffer inpakken, maar ben er nog niet uit hoe ik alles mee ga krijgen...
Heel veel plezier, ik denk aan je!
Dikke kus

Laura

Lieve Han!
Ik heb je net ook al even op MSN gesproken. Ben heel blij voor je dat je nu lekker je eigen stekje hebt, en het ook al zo voelt. Nu weet je waar je het hele jaar op school voor hebt lopen zwoegen.
En ook ik denk aan je.
Dikke kus met een dikke knuffel!

Rick

Heej Hannah.
Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt en dat het zo gezel ie is!
Geeft my igg goede hoop dat het met ons ook wel goed gaat komen!
Nou,tot het volgende verhaaltje maar weer dan.
Good luck,en succes verder.
Groetjes

bianca

nou zo te horen heb je je draai gevonden, ik hoop dat je ons nog wel mist en kent als we komen... have fun

siempie

heayy hann dit is me laatste bericht vanuit mij vertrouwde achterveldse omgeving. morgen gaat ik rijden en vrijdag al beginnen. ik moet zeggen dat ik toch verdamt zenuwachtig ben. ik mis jou en de rest wel behalfe daniele dan want die heb ik gister nog gezien maar die zal ik over een paar dagen ook wel gaan missen.. he hann maak der wat van je hoord nog van me..

ps. hannannannaah morgen naar frankrijg blazen..

Laure

Hee lief! Fijn dat het goed gaat en je jouw eigen plekkie hebt! Ik realiseer me nu pas hoe erg ik het vind dat ik je niet kan opzoeken en met je kan praten, waar ik momenteel wel behoefte aan heb. Maar als je terug bent gaan we een ouderwets, gezellig avondje houden! Voor de tussentijd: superveel plezier en doe je ding! Hou me op de hoogte, liefs!

Karel

Hannah, geniet ervan en zoek alvast de mooiste plekjes voor ons uit, ok? Nog een maand en we zijn er!

Ciao!
Groeten van Marjon!

Mariska

Lieve meid!

gelukkig heb je het naar je zin.
geniet ervan want je verdient het, na al je harde werken.

Dikke kus,
Maris

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!