Mijn stage @ Italia!!

We've got a car!

Ben ik weer!!
Nou, alweer anderhalve week voorbij, wat gaat de tijd toch snel eigenlijk! Nog even en dan ben ik al weer thuis ;p ..
Paar dagen geleden is Olaf aangekomen (andere stagiair) en die heeft een auto, dus we hebben meteen al dingen kunnen doen en zitten nu meer zo aan de camping vastgeplakt. Leuk dus!
Wel meteen weer een stuk drukker in het huisje, wennen hoor. En vrijdag komen er nog wat bij, dus dan zijn we met zn 8n.. pfff ! Ben benieuwd.. haha!

Zaterdag avond was er hier aan het meer een strandfeest, zo gaaf! Ziet er echt super uit. Allemaal van die hawaaaiiii tentjes, dj, fakkels, vuurwerk. Super mooi! Dus daar zijn we even heen geweest, wel weer vroeg terug want Karen moest al om 8 uur werken!
Ik ben vanaf gister begonnen in het restaurant, wat ik 4 weken moet gaan doen, dus ik werk van 17.00 tot 23.00. Opzich best fijn, want ik heb de hele dag om vanalles wat te doen.

Zoals vandaag; Olaf en ik zijn helemaal naar de topje van een berg gereden, langs allemaal haarspeld bochtjes, ppfff.. ik heb doodsangsten uitgestaan! Maaaar.. we zijn er gekomen, en wat een uitzicht! Super mooi! Op de foto's kan je het niet perfect zien, had je bij moeten zijn ;) ..

Morgen gaan we naar Verona met zn allen, ben benieuwd.. Wordt vast leuk!

Nou, ik hou het weer even voor gezien! Ik ga zo douchen, en dan werken!
Dikke kus uit Italië!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!