Mijn stage @ Italia!!

Verona & Gardameer!

Even snel weer een verhaaltje, want de komende tijd ben ik weer lekker aant werk en zal ik wel niet veel schrijven, dus voordat jullie me gaan missen en afvragen waar ik ben, zal ik nog even wat vertellen :) !

Gister zijn we eerst met zn 5'n naar Verona geweest. 2 uurtjes met de auto, door de prachtige omgeving, was prima te doen! Eenmaal aangekomen heerlijk geslenterd en natuuurlijk het balkon van Romeo & Guilietta bekeken, heel erg toeristisch trouwens, máár ik heb hem gezien!!
Verona is echt zo mooi, moet iedereen echt een keer heen! Prachtige stad.
Ik heb zelfs nog ongeveer 3 kwartier met Carlotta op het terras gezeten (Een italiaans meisje waarmee ik vorig jaar op de camping heb gewerkt!), zooo leuk om elkaar weer te zien!! Súper!

Tegen een uur of 4 zijn we doorgereden naar het Gardameer wat op zo'n half uur afstand lag. O en dat is ook al zo mooi, heel schattig dorpje in geweest en heerlijk aan het water gezeten.
Daarna zijn we langs het Gardameer terug naar huis gereden, onderweg nog even gestopt en een heerlijke carpaccio genuttigd in een mooi vissersdorpje. Tegen een uur of 11 waren we weer terug op de camping, wat een super dag was dat zeg.

Vandaag heb ik een paar uur in de kei hete zon liggen bakken en ik wordt bruiiiin, jeaah! Zo even douchen en dan weer naar het restaurant waar ik tot 23.00 aan de slag moet!
Dat is trouwens wel een domper zeg, dat restaurant. Ik heb er nu 2 avonden gewerkt en werkelijk NIKS uitgevoerd, en dan overdrijf ik niet. Inplaats van dat ze me laten poetsen of de afwas doen ofzo, sta ik echt serieus voor me uit te staren. 6 uur lang! ooo, wat was ik chagerijnig zeg! Dus als het straks weer zo gaat, ga ik morgen een gesprek aan, want dit slaat nergens op.

Well, tot snel ! Zoen

Reacties

Reacties

Rianne

Haallooo Wijfiee!
Het klinkt allemaal een stuk relaxter dan je vorige ervaring met Italië;) Haha!
Fijn dat het zo lekker met je gaat meis...

Dikke kuss!

Hannah

@ Rian!
Lieffie! Zullen we xtje afspreken om te bellen, of als dat te duur is anders te msnn ofzo?! Ik begin nu elke dag dus om 17.00 dus misschien een xtje om 3 uur ofzo!? let me know! miss u!

Nicole

Haha beetje jammer van het restaurant! Bij ons mogen we alleen maar schoonmaken..
Moet maar gebeuren he!
Mijn internet is trouwens echt niet perfect, dus hoop dat ik foto's en verhaaltjes kan posten!
x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!