Mijn stage @ Italia!!

Een maand hier!!

O jongens, wat vliegt de tijd eigenlijk toch! Ik zit hier nu alweer langer dan een maand. Echt vet! ;)
Sinds de laatste keer dat ik heb geschreven is niet heel veel boeiend gebeurd.

We hebben een verjaardag gehad van de receptioniste hier, heel gezellig ge-bbqt!
Op de andere camping hier vlakbij zijn nu 4 dames gearriveerd waarmee we ook veel contact hebben, vet gezellig! Zijn zaterdag met alle stagiaires van 2 campings naar een barretje geweest, we waren met zn 14'n ofzo! Leuk leuk! In het huis gaat het nu redelijk goed, niet last van heel veel drukte. Volgende week arriveren er nog 2 meiden dus ben benieuwd. Tis wat, komt telkens wat bij..pff, wennen!

Deze week wordt sowieso leuk want ik ben morgen vrij, woensdag en donderdag nog even in het restaurant knallen en dan begin ik vrijdag in de winkel. Dan werk ik van 8 tot 12, heerlijk! veel vrij!Donderdag gaan we met zn allen naar Grotten toe. Is een verplichte excursie van de camping voor ons, zodat we de gasten goed kunnen informeren, wel leuk toch!! :D
En dan zondag komt..tadaaaaa.. TOM! Jeeeeeeeeeeeee! Zoveel zin in!! :) Heb een extra dag vrij weten te krijgen, zodat we veel tijd met elkaar kunnen doorbrengen.

Gister zijn ik, olaf en michael naar een strandje geweest bij een ander meer. We hebben gezwommen. Zo mooi, tussen de bergen!!

Pff, weet helemaal niet wat ik moet vertellen. Maak veel mee, maar aan de andere kant ook niet.. ofzoiets. Ik probeer alles wat ik weet maar ff hier neer te knallen.
Zooooaals, dat er sinds een paar dagen het restaurant beneden mijn appartement is geopend en dat is echt chill, want daar is zoooooooveel keus aan eten. wel 40 pizza's, pasta's, voorgerechten, soep, salade's, ontbijt, ijs etc. En het mooiste is, we krijgen dikke korting daar!! Dus ben bang dat ik niet veel meer ga koken ;)...

Nou, ik hou het weer even voor gezien.
Ciao tutti, baci !

Reacties

Reacties

Laure

Superleuk Han! Is het een beetje goed weer daar? Hier schijnt in ieder geval nu ook de zon. Eet een paar pizza's voor me en keep it up!
Liefs Laure

ricky

heeej, super dat het goed gaat! wel chill hoor dat er zooooveeeel keus is in het restaurant! wij hoeven straks hier ook niet meer te koken, mogen gratis eten in het restaurant:) maar heb de kaart nog niet gezien:( haha. ow en over het weer gesproken, tis hier nu 30 graden(A) tadaaaa!!
xxx

Anouk

haha, ik kan hier kieze uit 3 pizza's patat met kip-nuggets of een hamburger, en 2 salades.
Ohja of een hot-dog haha, en dat elke dag :P
Gelukkig heb jij meer keus..
Is het bij jou al wat drukker. Ik stond vandaag 6 uur in de winkel, en bij elkaar 3 1/2 uur geen klanten/gasten gehad, dus snap nu wat je bedoelt met niksdoen haha.

Gelukkig heb je ook veel vrije tijd om dingen te bezoeken!!!!!

XXX

Laura

han, ik heb even internet. Stiekem in de receptie open ik al jullie verhaaltjes, lees ze dan 's avonds, maar kan dan niet antwoorden. Ik heb opeens wel internet. dus snel een dikke kus van een verbrande Laura! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hannah

Aan iedereen: Het is hier super lekker weer!! Vandaag de hele dag aan t zwembad gelegen! Yeah! O, lieve klasgenoten.. jullie verhaaltjes zijn ook super om te lezen! :) xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!