Mijn stage @ Italia!!

Nog maar 5,5 week........

Count down starts now..... nog maar 5,5 week! Wat gaat de tijd ontzettend snel!!
Ik vind er eigenlijk maar niks aan, voor je het weet ben ik thuis, en ik wil eigenlijk nog niet. Ik wil iedereen weer zien, en heb soms ook wel mis momentjes.. Maar ik heb het zo naar m'n zin! Gelukkig ;) ...

Het hoofdseizoen is hier volop begonnen 2 weken geleden. Bam, hele camping vol! 50 kinderen mini club, 50 bij de 10+, 50 bij de 16+ etc. Knallen dus!
Gelukkig hebben we echt een top team, en draaien we ons eigen rooster in elkaar en hebben nog genoeg vrij om te genieten hier.

De afgelopen week heb ik Tipy gespeeld (Dit is een tiepetje, samengesteld door vacansoleil), leuk om te doen, maar heel vermoeiend. Volgende week weer :) !!
Ook heb ik al meerdere malen Aquagym gegeven. Sta ik daar als sportbabe aan de waterkant, super tof om te doen!!

Verder maken we hier genoeg mee.. Zoals donderdag, de teampresentatie van het voetbalelftal van F.C Parma hier in Levico.
Ik, jaleesa, louise en rianne hadden plaats genomen op de trapjes van de kerk, redelijk vooraan bij het podium, niet wetende dat toen de voetballers aankwamen die plaats namen; voor ons, naast ons, om ons heen.. overal op 1 cm afstand waren mooie italiaanse voetballers van Parma. Ik zeg: GENIAAL!
Ik was toen ik een klein meisje was, 10 jaar, altijd al aan het kijken op eurosport naar wedstrijden van Parma, bari etc. Dus voor mij was het extra bijzonder..

Na de presentatie nog wat foto's kunnen maken met een aantal voetballers, en nog lekker op het terras gezeten met de dames. Heerlijke avond! Woensdag gaan we naar de wedstrijd, can't wait!

Maar jongens, ik hou het weer voor gezien. Want ik ga lekker genieten van het zonnetje.
Kussen en tot over 5,5 week!

Reacties

Reacties

Tom

Ik ben ook nog langs geweest ;) hoofdje zit vol met Parma he en dan vergeet je dat ;) xx

Tom

Je zou zomaar vergeten dat ik langs ben geweest ;) ach ja krijg je als er mooi Italiaanse voetballers in het spel zijn ;) x

Rianne

Woensdag PARMAAAA! Het is hier echt vies weer op het strand, maar Maddie en ik willen nog niet teruglopen omdat we best lekker zitten hihi! Oeeeh nu gaat de zon schijnen. We hebben iig nog 5.5 week vol leuks tegemoet te gaan, dus komt goed! XX

bianca frederiks

klinkt gezellig allemaal, geniet er nog maar van... en tot over week of 6

Anouk

Hannah, wat ben ik blij voor je dat je het daar zo leuk hebt :D :D En ja, tijd gaat snel..
Voor je het weet zitten we weer met zn allen in de klas.... haha
Tot snel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!